Stressigt, men livligt.

Det är full rulle här.
Bloggen har fått sig ett litet lyft, och det tackar jag emmagumman för. Tack gullet för att du är så snäll och hjälper mig, ;)

Det är minst 10 ämnen på en gång nu i skolan.. jag fattar inte grejen med att blockläsa, eller har vi tatt bort det ifrån skolan nu? För jag blir galen på allt jag har att tänka på. Det är ju tamefan nya kurser, inlämningar, uppgifter, prov och saker hela tiden. Det är inte okej faktiskt. När ska man hinna typ.. bajsa? Seriöst?
Jag citerar Björn Gustavsson " Jag pissar hårt, bara för att göra det så fort som möjligt" Haha. Dagens sanning.
Dock är det mestadels roliga, givande och intressanta kurser och ämnen vi läser, så det lönar sig ju i längden. Och eftersom min inställning till skolan är att jag är där för min egen skull och för att dra lärdom av det, så blir det faktiskt lite lättare.. Men ändå, ämen som naturkunskap och matte B.. whats up with that? Seriös?

Nåja, skolan är bara typ..allt?
Men jag har vart och köpt mig en ny telefon nu, eller det blev ju samma modell. But still, den är ny.
Så äntligen har jag kunnat aktivera kortet, och har nu åter en vacker, ostulen och grym mobil.
Nu behöver jag bara alla viktiga nr, haha.

Nu ska jag krypa ner lite till i sängen, bädda upp mig med en kopp thé och plugga marknadsföring.
Sedan är det sova som gäller. Jag är sjukt mega trött denna vecka, varför vet jag inte riktigt.. ? :/
Börjar ana att jag faktiskt har lite järnbrist eller någon form av virus i kroppen.. inte normalt att vara så här trött varenda dag. :/

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0