Se upp för min explosion..

Yeapp. Mitt huvud dunkar värre än.. jag vet inget att jämföra med, men den dunkar iaf mycket. Och min kropp släpar sig motvilligt ur sängen varje morgon, och att möta mig själv i spegeln är fan inte roligt längre alltså..
Jag är på väg att bli en tickande bomb som snart kommer explodera.
Det är helt enkelt för mycket som trycker på mig just nu, och jag fixar det bara inte.

Så nu varnar jag er i min närhet. Mitt humör och temperament kommer vara ostabilt, jag älskar er väldigt mycket men jag är ingen glad och rolig människa just nu. Förlåt för det.

Och med det sagt så kryper jag nu ner under täcket och glömmer allt vad skola heter, idag fixa jag bara inte att göra något vettigt mer än jag redan gjort på skolan.

Kärlek och Respekt!
/ Fiie


Kommentarer
Anonym

TÄNKT PÅ NÅGOT ROLIGT, BAA 4 VECKOR KVAR TILL JULLOVET!!!!!! :D

2009-11-23 @ 19:59:27
URL: http://fridael.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0