Oviktigt.

Regnet verkligen öser ner och jag sitter här inne och tycker synd om mig själv. Har migrän, ont i halsen och frossar som attan.
Jag var ner och köpte mig en ny telefon, blev dock samma modell som innan. Jag kände mig inte riktigt redo för en helt ny variant och jag hade inte råd med någon heller. Nu måste jag bara vänta på mitt nya SIM kort som förhoppningsvis kommer innan helgen!

På fredag kommer mamma ner, jag ska ju få ett nytt badrum här hemma =) Woho! Dock kommer mitt älskade badkar att slopas med i renoveringen och bytas ut mot en dusch, vilket jag gråter floder över. Men jag får klara mig utan, får ta igen det den dagen jag har råd att köpa mig en egen lägenhet istället! ;P

Nu är det hög tid att försöka fokusera på att plugga till provet på fredag, har ingen motivation alls att lära mig något om marknadsföring just nu, men jag vet att jag egentligen tycker det är roligt så därav får jag enkelt tvinga mig att läsa och plugga!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0