My lovely bed.

Jag lyckades inte. Det är skoldag idag och det enda som står på mitt schema är träning, men icke.
Jag vaknade i morse och kom på att "fan, har jag bokat tvättid idag?" Det hade jag inte. Och när jag redan dragit förhastade slutsatser och meddelat fridisen att jag Inte skulle träna, så somnade jag om. Mohahahah.
Jag älskar att styra över mitt eget liv, fast när det resulterar i att man skippar vissa saker som träning, då börjar det bli lite för överdrivet. Men shit the same.

Nu ska jag dra in till stan och spendera några värdefulla timmar med bästaste Ida. Sushi och shopping, I love!

Såklart regnar det ute, vad annars i södern? Så det är paraply och stövlar som gäller idag. Haha.

Puss o Kram
/ Fiie


Skjortklänning från BikBok, ett kärt plagg.

Syns min nya frisyr då? :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0