Jag behöver choklad och sömn.

Jag har just vaknat upp efter en sån där "vila för att orka med dagen sömn", haha. Det blev typ.. 10 minuters vila för sedan började telefonen ringa och ångesten kom krypandes ifrån magen. Så nu ska jag ta mig från sängen och promenera bort till COOP för att storhandla. Jag tänker planera alla dagar nu i matväg tills jag åker hem, blir det billigare så tror ni?

Jag har lyckats sova 3 timmar i natt, vilket är helt otroligt mycket för lite. Jag förstår inte varför jag inte kan slappna av och sova? Det måste vara något rejält fel på mig.

Haha. Skolkorten kom igår. Och jag måste säga att jag ser ut som en stel jävla tönt på det kortet, dock inte klassfotot. Där passar jag in bland alla andra freaks i min klass. ;) <3

Nu är ni informerade och jag har sparat mina tankar för dagen, så det är hög tid att jag kryper ur sängen och ut i kylan. Ikväll ska jag tamefan ha choklad. Har jag pallat att ta 110 kg i benpress och sedan stå plankan i dryg 2.15 minuter då måste jag väl vara värd lite belöning i form av mörk choklad och vindruvor? Snälla.. ? Alkoholen får jag spara tills imorn då jag ska så klackarna i taket på BLVD =)

Puss / Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0