Har inte tid att bli sjuk!

God morgon världen... eller det är inte god.

Jag som trodde att jag starkt skulle klara mig ifrån att sjukna in, men tji fick jag.
Nu börjar halsen strejka, jag vill hosta men det gör för ont och kroppen skriker efter sömn som den brukar göra när den vill säga att jag börja bli förkyld. Fuck!

Men jag lyssnar alltid på min kropp, ( oftast iaf.. ) så jag fick hoppa gymmet idag, min ben får gå ett extra pass nästa vecka istället! =)
Men jag har dock en arbetsintervju inne i stan kl 13.00 idag som jag inte kan boka om, så jag får allt släpa mig in till stan, trots att det regnar och jag är sjuk. Fan. Jag som trodde det skulle hjälpa att sova hela dagen igår och inatt..

Vi hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0