Bota höstdepressionen!

Jag är stressad, drabbas av panikångest titt som tätt och känner mig tröttare än någonsin.
Och jag är inte ensam. Det vet jag.
Det är liksom naturens gång. Efter en hel sommar av jobb, festande och hundratals timmar i solskenet är man rätt trött. Då man egentligen borde vara utvilad, efter nästan 3 månader ifrån skolan och stressen, men det är tvärtom.
Visst är det rätt mysigt mer mörker, levande ljus och varm choklad och lussebullar, men ändå. Inget går väl upp emot en sen sommarnatt, barfota någonstans på en strand med den där speciella personen.. Och här kommer depressionen och ångesten in.

Men! Nu har jag hittat botemedlet, eller, ett av dom iaf.
Jag säger bara en sak. Njutning till max!

Ta det lugnt, slappna av med ett varmt skumbad och gör dig extra fin.
Dra på den där goa sidenpyjamasen och Shepardtofflorna, och ät den godaste maten på denna jord.
Sushi.

Det är mitt tips. And you know what? Det är så förbannat bra!



Btw, dagens samtalsämne = Krogfyllor människobehåring.. Yea, we are strange on Aspero.. ^^


Kommentarer
frida

hahahaha japp jag säger det, kolla på han nästa gång!! klappa han som en katt :D

2009-11-12 @ 22:40:16
URL: http://fridael.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0