Bara babbel..

Jag älskar dagar då allt flyter, när man kan kliva upp på morgonen och nästan le lite.
Idag har inte varit en sådan dag.

Jag har sovit så otroligt dåligt hela veckan, och värst var inatt! Har vaknat kallsvettig, förvirrad och orolig.. :/ Börjar fundera på om jag måste börja med min sömnmedicin igen?
Jag kom upp imorse iaf och masade mig iväg till vårdcentralen för att ta de där blodstatusproverna, nu håller jag bara tummarna att det inte hittar något knasigt. Fy, jag gillar inte att bli tömd på mitt blod..
I skolan har det varit företagspresentationer och idrottspsykologi. Det är nog bland dom få gångerna som jag känner mig taggad inför ett prov, men är det ett ämne som man anser intressant och dessutom undervisas man av Skarland, ja då kan det inte bli bättre. Haha, eller hur? ;)

Nåja, nu ska jag faktiskt ta en paus från skolan och ägna mig åt hushållsarbete, haha. Har ju faktiskt suttit i stan flera timmar med Emma och Frida och pluggat, så jag tycker det får räcka för idag. Det är bara onödigt att göra för mycket, hjärnan behöver lugn och ro för att sortera all information också.

Puss / Fiie


Kommentarer
Emma Gumman

hihi, e man data nörd så e man. Du kan få göra till nästa gång=) Tack för sälskapet idag gumman. puss<3

2009-11-27 @ 01:23:37
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0