Back in town!

Det är förjävligt detta med så blandade känslor. Det är skit jobbigt faktiskt.
Jag har två hem, ett som är Mitt hem och ett som är Hemma hemma. Fattar ni vad struligt det är?
Haha.

Nu är jag iaf back in Kungsbacka. Märkte på en gång vilken annorlunda kyla och lukt det är här, och det kommer nog inte dröja länge fören jag börjar sakna stall lukten och stressen över att känna sig fängslad på landet, hehe.
Men just nu vill jag njuta av tystnaden, min ensamhet och att äntligen få ha min bästis när mig 24/7.
Jag ska fika, festa och plugga nu i 6 veckor tills det är daxs att fara uppåt igen, haha.

Nu ska jag ta mig ett långt bad innan jag lägger mig i MIN säng och vilar upp mig inför den tuffa tiden med skolan som komma skall. Lovely.

Puss puss / Fiie






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0