24/11 2009.

En månad. 4 veckor. 30 dagar.
Fy sjutton vad jag längtar efter julen!
Det är nu det är så trist att bo själv och inte ha råd att köpa julpynt :/ Jag får liksom ingen julkänsla alls.
Men förhoppningsvis blir det ett eller två besök på Liseberg o deras fantastiskt vackra julmarknad inom en snar framtid. Och så ska jag såklart baka med brudarna som förra året! :)

Men innan allt det där så är det skola som vanligt som gäller. Jag har äntligen tagit mig i kragen och gjort ett kursavbrott i matte B och istället ska jag läsa Pedagogiskt Ledarskap, vilket verkar vara en schysst kurs. Dessutom ska jag tenta upp matte A nu också, och det känns som att jag kommer fixa detta. Jag börjar komma in i ett bra flyt, och nu ska jag banne mig inte tappa det! Åhnej! För övrig får jag bra betyg på prov och inlämningar, och det är en av dom bästa känslorna att få tillbaka något som man jobbat sten hårt för och det har lönat sig. :)

Efter att ha flängt runt sen klockan 8 imorse och stressat mig genom dagen för att hinna med allt som jag skulle, har jag nu äntligen landat hemma i sängen, slängt av mig klackarna o ska byta om till träningskläder för en joggingrunda innan middag o lite plugg ikväll!

Puss o Kram / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0