Utmattad av känslor.

Jag vet inte vad som händer med mig, men humöret och känslorna inom mig lever sitt egna lilla liv och verkar tycka att det är helt okej att bara somna mitt upp i all stress av plugg och ångest över städningen?
Jag blir verkligen galen på det. Varför kan aldrig Jag får bestämma hur Jag ska må?

Har i stort sett suttit fastklistrad i böcker, papper och med konstiga frågor om marknadsföring, ätstörningar och kundvård hela dagen, men inte fasiken blir jag nå smartare av det?
Men jag har en vana att oftast sova mig till betygen. Det kanske är så att jag lär mig mer i sömnen, eftersom man oftast drömmer om det man sist tänkte på? Nämen, sedär, jag blev smart för 1 sekund!

Det är tydligen semifinalerna i Eurovision ikväll, vilket jag totalt missat. Men ska jag vara ärlig så är jag så säker på att Svergie går vidare till finalen på Lördag och sedan hamnar långt ner och måste kvala nästa år igen. Det är samma sak varenda år, så snart kommer jag bojkotta hela grejen, trots att jag älskar melodifestivalen.
Nåja, jag håller iaf tummarna för Malena Ernman, såklart!

Men nu måste jag återgå till att läsa på det sista inför psykologi provet och näthandels provet imorgon.
Dumma jag som bokar upp två prov på samma dag!

Nu blev ett sådär tråkigt och långt inlägg utan mening. ( Jag tror vi får coacha varandra här Emmagumman? )

Imorn tänker jag vara frisk som en nötkärna så jag kan storstäda och träna! Har verkligen abstinens nu när min måndags träning igår uteblev.

Sov gott vänner!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0