Topplistan 31/5 - Skönhetsprodukter!

Nu har jag legat på den mest lata sidan som finns att ligga på när det gäller min topplistan, förlåt för det!
Har varit tomt på idéer liksom :/
Men idag, alla tjejer! Så har jag en en fantastisk topplista. Att fixa och trixa med min utsida är bland det bästa jag vet.
Jag önskar jag hade råd att gå oftare på skönhets behandlingar, för det är så himla skön. Men en gång i veckan brukar jag ha mitt egna lilla spa, med ansiktsmask och så. Men nu tänkte jag bjuda på mina 5 favoriter i skönhetsvårds väg! Det här är vad som alltid finns i mitt badrumsskåp!

  • Dove summer glow. Nu så här i sommartider innan man fått den perfekta brännan är denna brun utan sol helt fantastisk. Den glittrar lite sött, och den torkar på bara någon minut. Helt perfekt!
  • DermosilDesigns hudlotion Body Red. Jag fick denna i julklapp, och gud så jag älskar den! Lagom med parfym, och den är helt underbar på ny rakade ben på grund av sin lugnande effekt! Beroendeframkallande!
  • Yves Rocher´s. ansiktsmask. Är toppen för dom med min hud typ, mitt emellan huden. Läggs på en gång i veckan, och jag lägger den alltid på söndagar innan jag lägger mig, för då kan jag tvätta bort det glansiga på morgonen!
  • Nivea visage gleansing cream. En lättare peeling som kan användas varje dag utan att skada huden. Den rengör verkligen på djupet och förhindrar pormaskar från att "poppa upp". Ett måste i min vardag!
  • Fotfilen. Jag som har problem med förhårdnader på fötterna och förstörda hälar ( efter all användning av klackskor ) så skulle jag inte kunna gå utan min fotfil! Den gör under för fötterna!





DermosilDesigns finns att köpa på deras hemsida Dermoshop.com och kostar 72 kr.
Yves Rocher´s ansiktsmask finns att köpa på deras hemsida Yves-Rocher.se
Resterande produkter finns att köpa på H&M eller Kicks.

Sådärja, då bjöd jag på det också! Se nu till att bli riktigt fina i sommar ;)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0