Sushi & Plugg!

Jag kom hem och nästan slocknade på golvet, men så kom jag på att jag hade handlat mat och att jag var kissnödig, så det gick inte så bra att slappna av på hall golvet, trots att jag är sjukligt trött.

Jag köpte med mig Sushi ifrån Naam idag, orkade inte göra mig käk och så har jag varit så sugen på sushi nu i flera veckor, så idag blev min sushi dag. :)
 
Gissa vad jag möttes av mer när jag öppnade dörren? Ja inte var det räkningar eller tråkig post iaf, nej det var ett efterlängtat brev ifrån världens sötaste Matteus och bästaste Evelina! Tack så mycket för den glädjen gumman, jag saknar dig så!



Och så här tycker jag om att plugga..


Jaja, med det sagt och visat ska jag nu banne mig se till att få MVG på dett provet. YeaH!

Vi hörs imorgon, jag kommer somna tidigt ikväll. Det är ju ingen Andra Avenyn :'(

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0