Stockholm imorgon!

Hallå!
Idag är det egentligen en skit idag, jag har alldeles för mycket att göra och gör lite ork, och det suger.
Det enda positiva idag är att jag fick betyget i psykologi, and I got a MVG! Är jag bäst eller är jag bäst? ;)
Och så kämpar jag på med svenskan på det, ska verkligen bli klar med den där hemtentan imorgon.
Har ju 7 timmars bussresa hela dagen, och det ser jag inte framemot! Dessutom utan min mp3, eftersom den hängt sig för tusende gången, jag blir galen på den!!!

Nu ska jag iaf färga håret, raka benen och ha lite mina spa här hemma och därefter packa!
Men mat i magen först kanske? Och justdeja, jag måste ringa om mitt internet som krånglar.

Nej, nu blev det mycket i skallen, och det gillar jag inte!

Jag önskar er en underbar lång helg, jag bloggar nog inte så mycket när jag är hos moster i sthlm! ;)

Puss o Kram
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0