Sovmorgon och regn.

Godmorgon ( förmiddag! )
Jag fick ett sms av Frida i morse med glädjande besked att hon minsann hade försovit sig och inte alls orkade stressa iväg till gymmet. Vilken tur, för jag vaknade och bara kände att min kropp tänkte strejka ifrån benpress och intervall träning idag.
Så därför togs en välbehövlig sovmorgon och sen rotade jag igenom garderoben på den äldsta tröjan jag kunde hitta och mina favorit byxor, Asperobyxan! ;)

Så dagen innehåller ett svenska prov som jag inte alls läst på särskilt mycke till, och sen får jag väl ta o springa en sväng ikväll trots ösregnet och den lågan viljan. Men jag kan inte lata mer känner jag, det är inte riktigt min grej att ligga på lat sidan så därför får jag rycka upp mig!

Nu ska jag hänga lite på facebook innan jag skyndar iväg till tåget.
Bjuder på en outfits bild, för jag älskar verkligen dagens val av högsta mode!


Puss o Kram /Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0