Söndag! - Mors Dag!

Hallå!
Jag är så döless nu på att plugga samma sak om och om igen. Det är helt sjukt så trött jag är..

Har varvat anteckningar till provet imorgon med skvallerblaskor och skrivning, ändå så får jag inte in det i hjärnan..
Men jag tänker tamefan satsa nu. Det är två dagar kvar tills betygen ska sättas, och jag tänker plugga stenhårt.
För när jag börjar 3:an sen i höst så vill jag veta att jag kan satsa på dom ämnena till 100 %!

Jag har inte så mycket att komma med idag.
Tänkte lägga upp en härlig topplista lite senare, så kolla in igen om ett tag så får du lite skönhetstips av mig ;)

Till Mamma! Du är ett otroligt stöd för mig, och jag saknar dig otroligt mycket! Grattis på mors dag mamma, och hoppas du njuter av lite god choklad och pussar ifrån oss barn! :)

Glöm inte att gratta din mamma, för idag är det hennes dag och den förtjänar hon mer än någon annan!

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0