Soft torsdag!

Det blev en lugn dag, provet gick ju rakt åt fanders, men skit samma. Det var ju bara ett litet prov.
Det blev en sväng på stan idag också, 3:e gången denna vecka som vi traskar runt i Nordstan nu, haha.
Jag köpte mig en parfym, har verkligen fallit för Paris Hilton kollektionerna, och jag älskar hennes senaste, CanCan!
Sen blev det en latte (!!) och tjöt om snygga killar på skolan, planering inför måndag och lite tjafs däremellan, haha.
Det är verkligen så typsikt oss 3 musketörer. ;)

Nu tänkte jag ta och kladda ihop ett författarbrev i SvB och sen ta mig en jogging tur.

Visste ni förresten att Linda Bengtzing är gravid och snart ska ha bebis? :O
Jag upptäckte detta igår när jag såg på Room Service, och jag undrar. Hur i helvete har jag kunnat missa detta?
Jag som läser skvaller varenda dag, och som följer Josefin Crafoord varje morgon?
Men det är riktigt roligt, jag tror hon kommer bli en super bra mamma, hon är ju så rolig och SNYGG!
Och på tal om kändisar så här, Katrin Zytomierska och Bingo Rimér? Hallå, vad hände där.. ?
Hon är väl så långt ifrån hans typ av brudar som man bara kan komma, egentligen?
Jag förstår inte alls varför alla tycker dom är Sveriges hetaste kändispar, för jag tycker det är mest konstigt..
Fast iofs, deras sex borde ju vara grymt bra, kan jag tänka mig. Haha.

Nu blev det för mycke snack om kändisar, åter till verkligheten!

Puss och Kram / Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0