Slutpluggandet sker i solen!

Hallå!
Nu har jag legat ute på balkongen i två timmar, så tog mig en välförtjänt paus i värmen och satte mig här en sväng!
Alla vet ju att det aldrig är bra att sitta för länge i solen. Fast jag är en sådan som skulle kunna somna i flera timmar där ute. Haha.

Jag kämpade hela kvällen igår med att få klar hemtentan, men den blev bara nästan klar. Så jag ska sätta sista frågorna ikväll, så att jag bara behöver renskriva det på måndag i skolan!
Och sen imorgon ska jag rå plugga provet.
Jag börjar äntligen se slutet i helvetet!

Idag är den en sådan där sommardag då värmen är helt fantastisk och jag bara önskar att jag kunde ligga hemma i Norrland vid havet med familjen, leka i vattnet med systrarna och sedan ta en kvällsrunda med båten ut till en ö och bara vara fri! Åh, vad jag längtar hem! Tänk att få andas ren luft igen. Det finns inget så underbar som spendera sommaren i höga kusten!

Nu tänkte jag ta med mig en bra bok ut i solen och pressa någon timma till, för sen försvinner solen på min balkong! :/
Men tur är väl det, för då kan jag sätta mig och plugga! ;)

Hoppas alla har en underbar dag i sommar solen!
Puss o Kram / Fiie




Kommentarer
Anonym

Those lega are the most beautiful I have seen. Faboulous!!!

2009-05-31 @ 10:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0