Skor, skor skor. Jag vill ha skor!

Hallå!
Jag har sovit max 3 timmar i natt, och det beror inte på att jag varit pigg eller annat..
Nej, jag har bara drömt en massa drömmar om skor. Både bra drömmar och mindre roliga drömmar..
Det är ju sjukt! Jag älskar skor, och jag har alltid sagt att om jag någon dag vinner en miljon eller blir rik på annat sätt så är det första jag ska göra att köpa miljontals skor, så jag får en hel garderob full. Precis som Carrie i SATC! ^^

G-STAR, ett klädmärke som äger mitt hjärta. Dyrt som tusan är de, men så in i helvete snyggt!
Jag har legat lågt med klädshoppingen nu väldigt länge, och det märks.
Jag är liksom inte samma person som när jag får strosa runt i butikerna och sukta efter något nytt att älska.
Åter till skorna, och G-STAR. Jag har länge, länge länge undrat över när dom ska lansera skor i deras märke, och tro på tusan att dom gjort det du! Jag gick förbi Johanssons i Kungsmässan, och där uppenbarade dom sig. Ett par helt underbar sommarskor i jeans tyg, så förbannat vackra att jag fällde en tår!
Nu ska jag genast föra över en peng till mitt konto och köpa dom underbar bebisarna!

Jag såg även ett par riktigt snygga Replay skor, och Replay skulle jag säga är ett ledande märke inom skor.
Dom skapar så jäkla trendiga, sköna och snygga skor, sånna där som man bara måste ha..
Och jag har hittat ett par sådana, som man bara måste ha!

Så, om någon kunde göra mig rik nu och tillfredsställa min skokåthet så jag kan få lite sömn i natt, vore det ju riktigt gulligt! :)

Nåja, jag kan väl alltid fortsätta fokusera på dom glada drömmarna och mitt skoland..

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0