Ryck upp dig, Sofie!

Min lägenhet förfaller, det luktar soptipp i köket och kylskåpet är totalt tomt.
En bomb av kläder, skor och smink har slagit ner i mitt sovrum är upp och ned vänd.

Mitt humör är inte glatt. Och jag hatar verkligen att vara på dåligt humör!
Förkylningen vill aldrig lägga sig heller och min träning blir då lidande.. Och då kommer ångesten.

Jag har sagt till mig själv i över en vecka nu att jag ska köra ett ryck här hemma, och sen ett ryck med mig själv och skärpa mig, men tror ni det går att intala sig själv att rycka upp sig?
Nej!

Och inte fan har man någon förståelse för det heller.
Och inte fan är det någon som bryr sig att jag ser ut som ett vrak..

Mamma, jag behöver min mamma!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0