Rent Hus!

Jag blir lika förvånad, äcklad och det kliar i mina städfingrar varenda vecka vid denna tiden.
När jag ser hur stökigt och äckligt dom här människorna som ( mot betalning tror jag ) ställer upp i detta chockerande program så får jag en känsla av att först vilja spy, sen blir jag imponerad, och sen vill jag städa själv, med den slutliga reaktionen blir att jag tycker " nämen gud så rent jag har jämfört med dom där"..

Fast egentligen, hur skitigt är det inte egentligen här hemma ändå?
Tänk alla vrår som man glömmer, eller att man inte tänker på att tvätta handtagen till alla dörrar, dom är ju rena döden i bakerie väg.. Nej, herregud vad äckligt!
Jag hatar att få skräp under fötterna och mina sängkläder skulle behöva en dejt med tvättmaskinen.
Men jag har liksom aldrig ork, så jag börjar bli lite orolig att snart har jag min egna soptipp här hemma! :O

Nej, jag ska tametusan städa hela kvällen nu så det är snyggt och rent när jag kommer tillbaka efter min vistelse i sthlm.
Men först är det veckans höjdpunkt, en kopp fläder och äpple thé tillsammans med Grey´s Anatomy!
Frida, du är väl beredd för att fälla några tårar ikväll? ;)

Jag fick hem ett sött paket igår, och när jag öppnade det så blev jag väldigt glad.
Ett kort och ett halsband ifrån mina prinsessor hemma i Norrland. ;)
Tack för presenten, storasyster saknar er!





/ Fiie


Kommentarer
fridis

aaa idag kom det några tårar,speciellt när stevens mamma kom!! ;(

2009-05-20 @ 23:17:24
URL: http://fridael.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0