Nu flyttar jag!

Jag vet att jag får skylla mig själv, men det här är inte acceptabelt!
Jag har önskat en regnig dag nu i flera veckor för att ha en ursäkt att ligga hemma och se på film, städa ur min garderob och inte distraheras av att vilja sola, springa en mil eller bada i havet..
Men nu, nu när jag mer än allt annat vill ha solsken och sommarvärme, då jävlar ska det ösregna och vara äckligt kallt och rått ute.. Vafan!

Mitt pluggande gick ju rakt åt helvete igår. Somnade innan jag ens hunnit läsa igenom första kapitlet.
Men så går det när man lägger säg i sängen och tänker plugga.
Jag får helt enkelt skjuta upp provet till nästa vecka och hoppas på att jag är piggare, att sommarvärmen kommer tillbaka och att humöret vänder till det bättre.

Nu är det skola fram till 12.00, sen tänkte jag iväg och träna. :)

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0