Nu firar vi!

Nu är snart all mat färdig och jag ska bara springa iväg och köpa grillkol, tändvätska och tändstickor!
Klockan 17.00 tänder jag grillen, och jag hoppas alla kommer! ;)

Jag har lite beslutsångest angående drinkar, så jag tror det blir två olika varianter. En med mjölk/cocosmjölk och en med juice och bär. Sommarfräscht och härligt!
Det blir skumpa också vid midnatt ;) Det ska tamefan firas här ikväll.
Dels för att jag fyller år imorgon, och dels för det fantastiska vädret. Och sommarlovet, och så måste jag fira att jag igår blev världsförälder, för det är jag stolt över!

Städningen är avklarad, tvätten är vikt och solen strålar hetta.
Så jag tänker inte sitta här inne och vara blek, nu är det solen som gäller!

Vi ses ikväll, eller hur?

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0