Mysig kväll!

Hallå!

Jag har hunnit med en hel del idag, och det känns alltid lika skönt att få saker och ting gjorda!
Solade fram till halv tre, sen tog jag mig en promenad ner till hemköp och handlade hem lite god frukt som jag precis avnjutit framför finalen av Robinson.
Och hm.. jag höll ju som tusan på Anna, men jag är glad att Ellinore vann också för hon har verkligen kämpat så in i bomben i dom tävlingarna. Men Anna hade definitivt varit en mer värdig vinnare, så ni kan ju tänka er hur jag svor och skrek när hon kom efter Jarmo och snubblade på mållinjen! GAH!

Men ikväll är det bara en mysig filmkväll för mig.
Det går ju gamla favoriter på tv400. Nu börjar Drömkåken snart, och jag bara älskar den filmen ;)
Sen tänkte jag ta och se en av mina favorit filmer, Kikis Expressbud, en japansk tecknad helt underbart mysig film! :)

Vi hörs imorgon!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0