Livet som 19 år!

Andra dagen som 19 år, det känns ju helt fantastiskt!
Jag hade en sjukt bra dag och kväll igår. Blev mys i stan med Ida och Frida, sen flummade vi lite på stan innan jag drog hem för att bara njuta av tystnaden och motta fina gratualtioner! Tack alla som uppvaktade mig, jag blev så glad!

Men nu lämnar vi födelsedagsfirande, knasiga bilder och fantastiska prensenter som uppskattades enormt! ;)
För nu är det verkligheten med skola, plugg och hushållsbestyr som gäller.
Sommlovet nämar sig nu, och det märker min kropp av, den blir liksom lite spänd, nervös och full i energi. 
Taggar inför sommarjobb, tatuering och en helt nykter sommar!  

Idag blir det plugg, har författar presentation och nobel argumentation imorgon, och jag är som alltid ute i sista sekund med att planera och hämta meterial.. hm!
Som tur är så tar jag inte den här uppgiften på så stort allvar, jag känner att mitt betyg ligger så bra till just nu ändå.
Dock oroar jag mig betyger i specialidrotten, dvs Gymmet. Där måste jag sätta ihop ett schema för en dag, hela kroppen skall tränas. Och jag är ju så dålig på alla muskelgrupper. Jaja, det löser sig säkert, och jag ha ju mamma expert på detta så. Annars ska jag nog kunna komponera en träningsdag med helkropp också, det är inte så svårt.. :)

Nu blev det mycke skolsnack, så vi lämnar det också och isället tänker jag snart bege mig hemåt och fortsätta plugga där.

Ha en bra Måndag!
Puss / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0