Kärlekscoachen är bloggberoende!

Jag är klar med tvätten, jag har handlat och nästan börjat städa!
Äntligen en bit på vägen.

Jag har precis avslutat ett samtal där jag agerade peppande kärlekscoach, hur nu det hände.
Det verkar som att brudarna får för sig att jag är expert när det gäller killar, och jag vette fasiken hur det kommer sig.
Jag är ju experten på att falla för fel typ och bli extremt kär väldigt fort. Är det på något sätt positivt?, nej!
Men ja, vad gör man inte för sina vänner, jag kanske är bra på att komma med råd åtminstone? ;)

Kvällen till ära har jag ätit/druckit en middag bestående av Saft, mackor och sparrissoppa.. Ibland får jag fakiskt fuska jag med!
Jag är även sjukt sugen på att se 8 mile, men det får bli imorgon.
Jag måste verkligen börja tänka på den såkallade refrängen, ( varför heter det så egentligen? En refräng är ju något upprepande.. ) Nej, jag hänger inte med. Tina, hjälp mig reda ut detta!

Innan hjärnan snurrar iväg fastnar i någon konstig tanke och ouppnåelig dröm så ska jag besöka toaletten en sista gången och sen krypa ner, Ensam och sova!

Och ja, jag är beroende av min blogg. Jag älskar den, och varför har jag ingen aning om.
Kan någon svara på det.. ?

Puss o Kram
/ Fiie - Super bloggerskan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0