Jag är förälskad..

.. i mitt hår alltså, jag upptäckte precis hur jädra långt det blivit.
Eller ja, det är ju inte så långt som jag vill ha det, men om ett år till, då jäklar!
Jag har alltid längtat efter att ha Jennifer Aniston hår, men det kommer jag aldrig få.
Men drömmen vore ändå att få den läng som Angelina Jolie har, så det är mitt mål.
Ett guldbrunt/svart långt svall som man aldrig behöver vara missnöjd med..
Thats my dream!

Nu ska jag sova, men bjussar på lite sexy pics.. ( Jag upptäckte att min älskade kamera kan ta svartvita bilder! )





All kärlek till mitt hår.
Jag vet en person i mitt gågna liv som har älskat det högre än mig.. Right dude?

Sov gott änglar och demoner!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0