Jag älskar dig.

Jag drömde en dröm om dig i natt.
En erotisk dröm.
En dröm som var något utöver det vanliga, en dröm som jag aldrig kommer glömma.
Du fanns där. Precis som jag önskat så länge nu.

Jag saknar dig.
Varenda dag, hela tiden.
Du är mannen, myten och legenden.
The one and only.

Du är döende.
Du ska dö.
Men jag älskar dig mer än någonsin nu.
Jag vill hålla dig i min famn.
Jag vill stryka dig i håret och säga att allt kommer bli bra.
Jag vill älska dig på närhet, inte på avstånd.
Jag vill slippa sakna dig.
Jag vill ha dig här, precis som i drömmen.

Du började som en förälskelse som övergick i en syskon liknande relation.
Idag är du den jag vill gifta mig med.
Jag älskar dig, overkligt mycket.

Min man, min bästa vän.
Den jag inte kan leva utan.
Jag drömde en dröm om dig i natt.
Och nu vill jag att drömmen blir verklighet.

Jag älskar dig.
Det vet du.

/ "Din svartsjuka flickvän"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0