Ja, JA & Nej, NEJ= YeaY!

Jisses.. Jag är bakfull trots att jag var nykter igår. Haha, den är inte bra!
Valborg 2009, den bästa någonsin! Kunde jag firat in min månad på ett bättre sätt? Nope!

Cortégen, Chez, Trädgår´n, snygga killar, minde snygga killar. Kissa i vasaparken och blödande fötter.
Så beskriver jag kvällen med Emmagumman ;)
Vi började i vasaparken med att se Cortégen, och jag blev faktiskt lite impad till slutet måste jag säga, fick mig att vilja gå på Chalmers bara för den, haha. Vi vandrade sedan vidare till Chez och åt en pizza och jag drack vatten. Huvudet och magen var inte på humör för alkohol igår, så det blev nyktert! Vi fick sedan glädjande besked att vi stod på listan ( gratis inträde och ingen kö ) på Trädgår´n, oh yeah! Det var ett ställe i min smak måste jag få säga. Stort, snygga bartenders, bra musik och dansgolv och såklart en fantastiskt brud som sällskap! ( Tack Ebba för att du är så schysst ).
Underhållningen stod såklart Emma som vanligt för, hon är så jäkla ball den bruden, haha. Sen underhöll vi oss med att hissa och dissa killarna som kom i vår väg, och jag vet egentligen inte, var det fler Ja eller fler Nej? :O
Hemma var jag ungefär vid tre tiden, och det var helt lagom. Mina fötter blödde bokstavligt talat sista timmen, så det var verkligen på tiden att dom fick komma hem och ta sig ett välförtjänt bad!

Emma, du är bäst i hela världen på att hångla med främlingar, och jag diggar dig för allt du är!
Och vi är faktiskt gifta nu också, för jag friade och du sa ja =)

Nu så ska jag lägga mig några timmar och steka i solen, sen blir det storstädning och storhandling kan jag lova!
Jag har nu 2 dagar kvar till födelsedag, 2 dagar till att jag skrivs in som 19 år ;) Och bara 367 dagar kvar till 20, vilket betyder STUDENTEN och SYSTEMET! :) Woho!

Lite bilder hann jag ta igår, men min kamera dog tyvärr snabbt. Men bilderna kommer senare.
Hade ni alla andra en bra valborg/sista april? :)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0