Inte konstigt att jag sover.

Jag somnade innan elva igår kväll, trots att jag sovit hela dagen. Då är man trött!

Har nu varit vaken i 2 timmar, och har hittills ätit frukost, beundrat hur mycket städning och vilket diskberg jag måste ta tag i.
Och så har jag plugg att göra. Justja, det är tomt i både kyl och frys, och jag är sjukligt sugen på fruktsallad, kanske daxs att handla?
Men först måste jag göra mina dagliga rutiner, dvs läsa bloggar, vädra sängkläderna och hänga på Facebook!

Det är så roligt men kommentarer och positiv feedback som jag får, jag blir så glad!
Så fortsätt hänga kvar på min blogg, så lovar jag er dagliga uppdateringar av recept! ;)

Äh, va fan jag tror jag skiter i allt och bara lägger mig i sängen och sträck läser en sjuk bra bok!
( Jag vet att dom är gamla, men dom är BRA! )


Att diska är nog det tråkigaste jag vet, helt ärligt!


Vars ska jag börja? Med att sova i ett dygn till eller att plugga psykologi och näthandel?

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0