Ingen signal.

Godkväll ( morgon! )
Jag har precis vaknat till liv efter några timmars behövlig djup sömn, jag har på allvar varit helt borta i huvudet idag.

Träningen i morse var sjukt grym, Claudia är sten hård, men det behövs!
Jag fick uppleva en släng av prestationsångest, och det var ju mindre roligt. Dock fixade jag mig igenom det, och det var tamefan det skönaste gym pass jag haft!

Dagen till ära har det varit riktigt, riktigt hemskt väder idag. Så jag var bara glad att jag fick komma hem och dö av i sängen och vakna upp till solnedgången! ;)

Helgen blir lugn, eller ja. Full av plugg och städning här hemma, men lugn annars.
Jag taggar inför Måndag, jävlar vad jag ser framemot Beyoncé konserten! =)
Någon annan som också gör det kanske.. :O

Nu ska jag få TV:n att fungera så jag kan njuta av en bra film och lite thé!

Ha en underbar fredag!
Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0