Inför dödsstaff på pedofiler & våldtäktsmän!

Jag är trött! Så förbannat jävla trött.
Varenda vardagsmorgon, 3 minuter innan tåget ska gå så är jag på väg att möta den absolut största irritationen och värsta känslan under hela dagen. Jag plockar upp Metro ur dess vanliga behållare. Vid detta tillfälle gör min mage så ont att jag ibland har svårt att gå dom få sista hundra meterna och kliva på tåget, men jag lyckas nästan alltid göra det.
När jag slår mig till ro för att åka dom 25 minuterna in till Centralen så öppnar jag tidningen, Sverige största gratis tidning, Metro.

En stor artikel, eller en liten artikel, en kolumn, en krönika av någon förbannad journalist eller bara några få rader.
Spelar ingen roll, för poängen är att varenda dag så händer det, och varenda dag så skrivs det om det.
Pedofilerna, våldtäkts männen. " Hagamannen har slagit till igen" " 17 årig kille häktad för sexuellt utnyttjande av minderårig". Och nu är jag less. Min mage strejkar och mina tårar är snart slut. Jag orkar inte läsa om detta mer, jag vill inte tvingas läsa om alla dess förbannade pojkar, män och förstörda människor. Jag kan välja att inte läsa tidningen, jag kan välja att inte bli påverkad, men jag väljer att bli det. För varje dag som jag läser en ny artikel eller en ny rubrik " våldtäkts man släppt, oklara bevis" så blir jag bara mer och mer besluten om att det är fel, så fel fel fel! ag

Jag är en av dom drabbade, jag är en av dom som det stått om i tidningarna och jag är en av dom tjejer som tänker slåss ändå in till sista minut i rättegången om att jag inte tänker tolerera detta och bara gå vidare.
Det är inte friska människor som sexuellt utnyttjar tjejer, kvinnor och barn. Dom är sjuka, men dom förtjänar Inte en läkarvård, och absolut inte mitt eller någon annans medlidande.
Varför får dom forstätta? Hur kan ett straff för en en, två eller till och med tre killar som med vilje och med medvetande, trots att den stackars flickan säger nej, försöker slå sig ur och rymma, hur kan dom fortsätta och hånflina och sen tro att som ska komma undan och kan fortsätta? Det är inte okej!

Barnen, dom stackars små spädbarnen som blir "kändisar" innan dom lärt sig att tala bara för att någon sjuk jävel inte kan hålla sin äckliga kuk inom normala ramar. Ursäkten " jag blev själv sexuellt utnyttjad av min pappa som barn, så jag vet inte bättre" den är jag döless på. Den funkar inte, för den stämmer inte. Bara för att min pappa var alkoholist, missbrukare eller om han nu skulle ha utnyttjad mig sexuellt så nej, det betyder inte att jag skulle sitta idag, som 19 åring och vara psykiskt störd, eller jo, kanske skulle jag det. Men om min bror istället var de utsatta barnet, hade han då varit en pedofil i dagens läge? Inte en chans. För så funkar det inte, en äcklig jävla pedofil/våldtäkts man är en sjuk jävel som borde hängas medan vi andra hånler och skriker rätt åt honom och sen firar med skumpa och fyrverkerier!

Jag tänker kämpa för att inom en snar framtid ha inför dödsstraff på denna kräk, för jag vet att det är rättvist!
Det är rättvist mot människan, mot offret och mot dom stackarna som är som mig och tvingas läsa, genomlida och sen tvingas äta ångestdämpande medicin för att kunna läsa bläddra fram till tv:tablån utan att få panik på vägen dit!

Jag tänker kämpa, och jag hoppas att Du är med mig!


Jag är trött på att tvingas läsa sådant här, och därför tänker jag inte länge tolerera att det bara är informativt, jag tänker
besegra dom sjuka kräken som tror sig ha makt att kunna förstöra små barn, unge flickors eller gamla tanters liv.
Inför dödsstraff på pedofiler och våldtäktsmän!


Kommentarer
Anonym

Så jävla bra! Jag håller med till 1000%!!! Jag kan knappt läsa om det, jag mår illa och vill kräkas! Bra skrivet Sofie! :) Mycket bra!

2009-05-28 @ 20:23:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0