Grattis Sofie! =) ( Inlägg numer 300 )

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig.
För det är MIN födelsedag! =)

Igår kväll hade vi en sjukt lyckad födelsedagsfest för  mig med grillning, kubb spel, tårta, presenter och en massa skratt och skön sång!
Maten var så sjukt god, och recept kommer upp på det sen ;) Potatissallad, grillspett, tårta och god dricka! ;)

Idag ska jag bara chilla, dra en fika med tjejerna och sen plugga lite.
Det är inte en vanlig söndag, men dom där måstena är givna ändå, tyvärr.

Tack till alla som bidrog till att kvällen blev helt underbar! :)

Bilder kommer upp ikväll!
Inlägg nummer 300 är nu skapat och jag är 19 år,woho!

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer
mica

Grattis Sofiiiiie! Hoppas du får en underbart fortsatt dag! Kramar

2009-05-03 @ 17:15:14
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0