Ge mig en karl, nu!

Jag blir tokig, på riktigt.
Jag hittar en massa små fel överallt i min lya, och lådor går sönder, vilket betyder att jag måste laga, och mitt tålamod klarar inte av att pilla med en skruv dragare i mer än 5 sekunder.
Jag är trött på att bära tunga påsar upp och ner till tvättstugan.
Jag är less på att handla 3 gånger i vecka och köpa 2 stora påsar och bära på dom 10 minuterna det tar att gå hem..
Jag är riktigt, och då menar jag riktigt less på att bara ha mig själv att skylla på när det är smutsigt, när jag har glömt att stänga av TV:n, eller när jag inte ställer upp skorna på skohyllan och snubblar på dom varje morgon. Jag är förbannat ARG och LESS på att bara ha mig själv att skylla på.

Så, ge mig en karl jävel som jag kan skälla på, en karl som kan bära tunga påsar och som kan skruva, laga och fixa med påfrestande tålamods saker..
Ge mig en karl, nu!

Jag kan inte gå runt och skrika på mig själv i all evighet, jag kan väl inte fantisera om Alexander Skarsgård, Johnny Depp och Angelina Jolie i en sexorgie resten av livet heller. Då blir jag ju knäpp!

Nu beslutar jag mig för att lägga mig mig själv i en annons med rubriken " Jag behöver någon att skälla på, gift dig med mig!"

Sådeså!
Hjälp, tack!

/ " Ensam 19 åring söker ( en karl att skälla på)"


Kommentarer
Högan

sofie du får nog lära dig ett och annat hur man gör en kontaktannons

2009-05-05 @ 11:31:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0