Förbannat!

Jag är glad för Norges skull, jag är förälskad i den söta artisten Alexander.
Han är min farytaile. Och jag älskar verkligen den låten, riktig mycket.

Men, vad i hela helvete har Sverige gjort Europa för ont?
När vi inte ens får poäng från grannländer eller liknande..
Malena gjorde ju ett sjukt bra framträdande. Det var ju mäktigt att höra och se henne.
Och ändå en 20:e plats.. FAN!

Jag blir så arg, och ledsen. Men det är som jag alltid säger, Sverige kommer aldrig mer vinna Eurovision, det är bara så.
Vi skickar fel låtar och det är alltid någon bidrag som är populärare.

Nu ska jag fortsätta se på Sagan om ringen och vara sur.
Emma, tack för att du kom. Me love you a looooot! <3

Godnatt / Eran Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0