Film lördag!

Hallå :)

Solen har gått i moln och jag har tröttnat på att försöka få mig en snygg bränna innan sommarlovet börjar, det är lika bra att fuska med solarium.
Jag sitter och funderar på när och om min Emma skulle komma hit, hon har inte hört av sig så jag börjar bli orolig.
Så jag efterlyser dig emmagumman, jag saknar dig! Gör mig sällskap ikväll snyggo! ;)

Eftersom jag var så duktig och städade igår och inte tänker rensa garderoben fören jag åker hem, och skolarbetet kan vänta tills imorn eller på måndag, så tänkte jag idag ladda upp inför Eurovison ikväll med ett "Sagan om ringen" maraton.
Vette fan vad som flöge i mig, men jag blev sugen på att se dom. ^^
Så jag ska fixa lite gott käk och sen mysa ihop det i soffan med mig själv och spännande äventyr!

Vad hittar alla snygga läsare på idag?
Ni missar väl för allt i världen inte Eurovison song contest ikväll? Det är ju liksom ett måste!

Puss på er!
/ Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0