BloggFiie är tillbaka!

Hallå! Så det har kliat i mina blogg fingrar nu. Nog för att jag kladdat av mig två kortare inlägg, men det är inte alls samma sak som att sitta här hemma och bara sprudlar av idéer och skriva tills jag somnar!
Men nu är jag tillbaka!

Jag har haft en underbar helg i sthlm, det är alltid lika mysigt att vara hos moster min.
När vi båda bodde i Kramfors sågs vi flera gånger i veckan och jag bodde till och från hos min moster under 5 år, så det känns tråkigt ibland när jag inte har den möjligheten längre. Men nu fick jag umgås en hel del med moster, och min favorit kusin! Sen kom kusin barnen på besök och övernattade, 2 och 4 år är dom. Vilket resulterade i en sömnlös natt för mig och moster då dom små avlöste varandra i att drömma mardrömmar, vilja ha välling och så skulle det bytas blöja, och ja allt det där.. Men jag grät inte, nej nej. Min längtan efter en egen liten krabat blev ju bara större, så nu har jag Stora tankar på att producera en lite sådan bäbis, någon som vill hjälpa till? Har hört att krävs en karl för det?

Solen lyser och nedräkningen för det sista sommarlovet innan studenten har börjat. Nästa torsdag, vilket betyder inte ens 2  veckor kvar i skolan. Jag får fasiken ångest. Egentligen har jag inte annat än den där förbannade hemtentan kvar att lämna in, och det tänker jag jävlar i mig få klart den här veckan så det kan lämnas in på tisdag!
Men jag vet inte, jag har ändå panik över det..
Fast jag längtar ju hem så jäkla mycket nu, så jag är nog mest glad och positiv till att få sommarlov.
Norrland, havet och sommarjobbet, fasiken vad jag längtar efter Norrfällsviken!

Snart måste jag springa ner till tvättstugan och tvätta 3 maskiner (!) och sen börja plugga!
Dock är jag så jädra trött idag, eftersom jag inte sovit sådär jätte bra i helgen och den långa bussresan igår som tärde på mig så är jag tröttast i hela världen idag! Så det blir en extremt tidig kväll för mig, ska nog krypa ner redan vid åtta tiden och somna till en film. Köpte ju en minibox med 4 tecknade japanska filmer, fastnade för dom tack vare Tina och nu har jag velat köpa en box så jäkla länge, men inte hittat en bra pris men i sthlm vettni, där fanns det! ;)

Nej, nu ska jag sluta skriva, trots att jag kan fortsätta i flera timmar..Haha!
Jag lägger inte lite bilder från helgen här ikväll och sen på facebook också såklart!

Puss o Kram
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0