Fiie vill sova!

Nu hänger tvätten på tork nere i källaren, tänk att det alltid är lika energi krävande och tråkigt att tvätta?
Blir galen! Men nu slipper jag göra det på en vecka iaf..

Vädret är så jäkla underbart ute, och jag måste handla hem mat för det är tomt i käket på sådant..
Men tro ni jag orkar ut och promenera eller handla käk? Nej!
Varför kör dom inte ut sushi i kungsbacka, jag vet iaf en person som skulle vara stammis där då. ^^

Jag skrev tidigare att jag skulle plugga också, men icke.
Istället har jag bestämt mig för att bli kvinna igen, dvs raka benen och noppra ögonbryna och sen gosa ner mig i en renbäddad och fräsch säng och skriva på min bok, det var länge sedan jag gjorde det!
Risken finns att jag somnar, och inte vaknar fören i natt, hm. Men det kanske behövs? :)

Nåja, nu har jag bloggat av mig rejält idag, och tur är väl det då jag har en stressig dag imorgon!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0