En regnig dag i sthlm!

Godkväll. Saknar ni mig?
Klart ni gör!

Men jag lever, och det med ett stort leende.
Jag tog med mig det älskade regnet ifrån Göteborg hit upp ( wow, jag skrev rätt! ) det kan jag ju inte leva utan så, haha.
Nej, men ärligt. Jag trodde jag skulle få fin fint väder, men icke!
Jag håller tummarna för ett finare väder imorn då vi ska in till stan och sätta sprätt på lite cash. Tänkte få med mig någon fin klänning och ett par skor hem. Hoppas jag!

Dagen har spenderats med kusinen och vi ha varit på bio. Filmen som stod för underhållningen (?) vad Natt på museet 2, och ja.. jag vet inte, har ju inte sett den första filmen ännu och denna var väl okej, lite halv rolig med jag fick en känsla av lite b skådespel, och Ben Stiller brukar väl vara en toppen kille?

Nej, nu ska jag hoppa i en dusch och sen gosa ner mig med kusinen och se en ytterligare film.

Emma, jag skanar dig och jag ser framemot en god drink och lite ragg nästa helg! ^^

Puss o Kram
/ Fiie


Kommentarer
EmmaGumman

2009-05-25 @ 16:19:38
EmmaGumman

Naww, gumman vi får väl se hur det blir med det:P first thing first ;)

2009-05-25 @ 16:20:38
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0