Det händer grejer här!

Hallå!
Vilken lång dag det har varit, en lång med händelserik dag!

Började med att ha näthandel i två timmar, fick tillbaka mitt prov, vilket jag inte lyckats så bra med så nu får jag ligga i med den sista uppgiften så jag fixar mitt mvg där! Men det är ju bara 1 lektion kvar, så det ska nog gå! ;)
Svenskan var soft, vi läste upp dikter och jag blev så stolt efter att ha läst en av mina egna, det märktes att många tog till sig den! :)

Idag är en stor dag, för idag har världens bästa Emma tagit körkort! Och jag är så förbannat stolt över henne.
Grattis gumman!
Och igår fyllde idapida 18, och det ska firas imorgon kan jag lova! Jädrar vad vi ska festa till med champions leagu final och allt! ^^ Yeah!

Så idag har jag strosat runt på stan och shoppat presenter för miljoner känns det som, och som pricken över i:et måste jag betala 4 räkningar på dryga 900 kr denna vecka, och det känns ju inte allt för roligt med tanke på att jag inte ens har den summan på kontot förens efter helgen.. Men äh, det löser sig säkert.
Om inte annat så får jag blogga ifrån fängelset när jag rånat en bank. Haha.

Nu har jag bestämt att jag ska ta och fixa något att äta och sen göra den där förbannade hemtentan som jag tjatar om varenda dag men som jag aldrig blir klar med. Less är vad jag är!

Äh, nu avslutar vi på ett trevligt sätt.
Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer
idaa

tack gumman ... jag e såå stolt för de fina presenterna jag fick ;);)

2009-06-04 @ 21:48:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0