Det är ju så typiskt!

God morgon!
Solen lyser äntligen ute och det är bara 32 timmar kvar till vi äntligen ska se Beyoncé live!
Och vad tror ni händer då? Jo, jag blir SJUK!

Igår kväll somnade jag efter många om och men med lite snuva, och jag vaknade vid halv fem i morse och hade så jäkla ont i halsen att jag trodde jag skulle ta livet av mig!
Jag har försökt kurera halsen med varm mjölk, thé och ett hett skumbad, men det hjälper inte.
Skadan är redan skedd..
Och det betyder att jag kommer få dras med denna förbannade förkylning under hela konserten imorgon. Tyck synd om mig!

Men stark som jag är så tänker jag bortse ifrån förkylningen och bara njuta av att jag skall få se världens största Rn&B stjärna imorgon kväll!

Nu väntar plugg innan jag åker inte och möter upp Ida. Vi ska nämligen sova hos Frida ikväll, riktigt mysigt! ;)

Men jävlar vad in hals gör ont, och så nyser jag och det är ingen njutningsfull kombination!

/ Fiie


Kommentarer
chriszy

sv: okej! är det kul ? :)

okej :)



hur är det idag då?

2009-05-10 @ 11:02:09
URL: http://chriszys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0