Dagens sallad!

Jag har verkligen fastnat i salladsträsket! Haha.
Till lunch idag mumsade jag i mig en redig Subway macka med en massa sallad på, och här är dagens middag!
Fetaost och Tomat sallad med couscous!

Du behöver:
Fetaost
Cocktailtomater
Sallad ( jag använde blandsallad i kruka! )
Gurka
Majs
CousCous
Chilipeppar
Salladskrydda
Svart soya

Så enkelt är det:
Koka couscousen enligt förpackningen, ca 5 minuter! Salta INTE vattnet eftersom soyan i sig är salt!
Gör en sallad efter önskemål.
Häll bort vattnet ifrån couscousen, och blanda sedan i en skål med chilipeppar och soya, dosera efter hur starkt du vill ha det. Krydda salladen med salladskrydda för extra härlig smak!

Smaklig måltid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0