Dagar som dessa..

  • Önskar jag att jag var rik och kunde ta taxi till skolan.
  • Att jag hade körkort, och hade råd att köra till skolan.
  • Att det var söndag och jag kunde ligga hemma i sängen med en bra bok och choklad.
  • Önskar jag att jag inte bodde i Göteborg utan hemma i norralnd. Hellre snöstorm är regnstorm!

Jag hatar, verkligen avskyr regn dagar då jag ska till skolan, eller för en gångsskull orkat lägga ner 10 minuter extra på smink och kläder.

Men som Frida alltid säger, efter regn kommer solsken! Och nu är jag less på stövlar, jacka och paraply så jag hoppas innerligt att sommarsolen skiner igenom regnmolnen snart igen! ;)

Jag drömde för övrig om att min drömprins räddade mig ur en väldigt svår situation där jag bråkade med diverse "killgöra" i hemmet.. Haha. Så jag är övertygad om att den där karln jag behöver snart kommer dyka upp.

Nu blir det näthandel i 1 timme till, sen Svenska B i 2 timmar.
Jag tror att jag ska göra NK med Ida efter skolan, det behövs lite inspiration till hennes extremt konstiga hårfärg, tigekaksfärgen är uppfunnen, men den är inte snygg alltså. ( och för er som inte hänger med på vad NK har med hennes hårfärg att göra, så kan jag bara meddela er att ni inom en snart framtid kommer att få ta del av vårat ny härliga projekt! )

Ha de bra i det förbannade skit vädret och glöm inte paraplyet när ni går ut!

Puss / Fiie



Kommentarer
Linda V

Sofie...du har ju flyttat till Swe regnsida!

2009-05-05 @ 11:10:05
Högan

undra vad de kan vara för killgöra? tycker du dildon blivit ansträngande ;)



NK here we come!!

2009-05-05 @ 11:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0