Chokladigt värre!

Tjabba!

Jag sitter och laddar in videoklipp ifrån Beyoncé konserten på Facebook, men det tar ju sådan jäkla tid!
Så jag får underhålla mig med diverse blogg läsning och Rent Hus på TV, haha. Jag som tycker jag har ett helvete här hemma, men det där.. FY FAN! Nu åker dammsugaren och skurmoppen fram!

Jag är, som alla vet en riktigt sucker för choklad i all dess form. Glass, godis, Obo´y och ja.. allt med Choklad smak.
Jag älskar även thé, som ni vet. Och jag har letat efter ett som smakar choklad ( men som är nyttigt! ), och idag fann jag det.
På min lilla söta ekologiska butik finns det en sort som heter "YogiTea" och jag har fallit för deras starka smaker av kanel och chili, men idag när jag sprang in så hittade jag en ny favorit. Choco! =)
Det smakar iofs inte riktigt choklad, men det är nära. Och med deras Divine choklad så blir det fulländat! ;)

Så nu ska jag njuta av choklad i mängder tillsammans med ett avsnitt av Grey´s Anatomy, vilket betyder = kärlek!
Proven idag gick förvånansvärt bra kände det som, vilket jag är glad för!
Om ni ville veta.. :)



Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0