Beyoncé, Live i Scandinavium. 11 Maj 2009!

Vi köade utomhus i 11 timmar, och fick vänta i Scandinavium i 2 timmar. Dvs 14 timmars väntan.
Men det var så värt det.
Jag var nära att ge upp och åka därifrån, men tror ni jag skulle för allt i världen vilja missa det som jag upplevde i mitt hjärta igår?  Nej.
Ingen kärlek, inget förhållande eller någon människa kan ge mig så mycket styrka, glädje och få mig att gråta av lycka så som kvinnan igår gjorde. Beyoncé. Det är och förblir en dag jag minns, för jag var lycklig. Så enormt lycklig.
Det var stort. 
Så tidningarna kan skriva vad fasiken dom vill, för hon gjorde en sjuhelvetes bra konsert. Den hade dock kunnat fått vara lite längre och ljudet tyckte jag var lågt. Men inget klagande! ;)

Hon sjöng en hel del låtar och det blev klädbyten, svävande i luften och en massa, massa massa skrik(ifrån publiken!) och dans! När hon sjöng Ave Maria, iklädd en bröllopsklänning trodde jag att jag skulle svimma. Och låten till Barack Obama, det var så tår fyllt av glädje. Listen, Halo, If I were a boy, Irreplaceble och många fler.
Jag grät, dansade, njöt och ja.. Det var fullkomligt underbart att hon bjöd på den konserten, jag är lycklig!
Och jag skämtar inte när jag säger att jag ( förutom om det fanns någon lycklig jävel som fick möjligheten att träffa henne backtages! ) var den absolut lyckligaste människan i hela Scandinavium, nej hela världen.





Fler bilder finns på Facebook, och även lite film klipp, av inte den bästa kvaliten, kommer upp!

Nu ska jag försöka koppla bort upplevelsen igår och återgå till dagens pluggande. Psykologi och Handels prov imorn..
Magen kurrar, så tjingeling!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0