Ännu en helg över.

Jaha.. Det gick ju fort.
Men som tur är så är det bara 3 skoldagar tills helg igen, och jag åker till Sthlm! ^^

Jag har egentligen spenderat hela helgen i soffan framför tv:n. Fast det behövdes, så jäkla skönt att bara inte bry sig ibland och låsa in sig och njuta av sig själv. Haha.

Jag fick hit gulle Emma igår, så vi hade en riktigt mysig kväll, som vi alltid har.
God mat och Rosé vin, lite godis och fruktsallad.
Killsnack, Eurovision och massa massa kärlek. :)

Men innan jag säger god natt så ska jag se klart på sista delen av Sagan om Ringen tillsammans med lite thé och kvällsmackor med tonfisk. ;)

Hoppas ni alla haft en underbar helg!

Vi ses!
/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0