8 Mile!

Är det någon som läser min blogg som Aldrig sett 8 mile?
Isf se den, eller sluta läs min blogg!

Jag har gjort topplistor över svenska snygga killar, och det kommer säkert en över utländska killar med...
Men en sak ska ni ha klart för er, att ingen man i hela världen kan få mitt hjärta att slå så fort som Marshall Mathers aka Eminem. Jag har varit olyckligt kär i denna man ända sedan jag började min hip hop karriär som 13 åring. Det är sant.
Han är allt jag ber om, jag drömmer och ber att denna man skall uppenbara sig i min värld och älska mig lika mycket som jag älskar honom. När jag såg filmen första gången med ett av mina ex så tyckte jag först att det var en skit film med bara en massa dåliga c skådisar. Men när slut scenen kom och Eminem svepte banan i battlet, då föll jag.
Jag blev så tokkär och imponerad, att jag var tvungen att se scenen 5 gånger till.
Det finns ingen som honom, och det kommer aldrig göra heller. Hans texter, hans professionella sång/rap röst och hans otroligt sexiga blick.. Jisses min gud!

Nu har jag precis sett filmen 2 gånger i rad, och jag vill se den igen.
Det är tamefan den mest äkta filmen jag någonsin sett, och den är så genialiskt gjord så ja..
Jag tror säkert att alla kommer tycka jag är konstig, men bara för att jag går i högklackat och är tjejig, så betyder inte det att jag är en fjolla. Hiphop stilen, språket och musiken, det kommer alltid vara en del av mig, Aiight? ;)

Nu ska jag spola tillbaka och battla med Eminem.

Look, if you had one shot, one opportunity 
To seize everything you ever wanted, one moment
Would you capture it, or just let it slip?

Kanske den absolut bästa texten som någonsin skrivits.
Dom 3 raderna är mitt motto.
Eminem, will you marry me?





/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0