11 dagar kvar!

Nu, ja nu är sommaren här. Visst har det varit okej väder ände sedan i april, men inte den värme som har kommit nu.
För jävlar i min låda vad varmt det är ute, men inne är det istället svinkallt och jag måste sitta med kofta, och det ät typsikt sommaren för mig! Haha.
Men idag är det som sagt 11 dagar tills jag får åka hem!
Och jag skall vara hemma i ca 2 månader, och jävlar vad jag längtar! Jag längtar efter familjen, efter att få träna så in i helvete mycke och jag längtar efter att få köra bil, dricka vin med mamma och jobba! Jobba i sommar kommer bli underbart, det är precis vad jag behöver! :)

Jag börjar bli klar med sista uppgiften i Svenskan, det som stör mig är att jag känner att jag kämpat så in i helvete med det, men att jag ändå inte kommer uppnå det betyg jag vill ha. Och det suger!
Men jag ger mig inte, jag ska bli klar med den under helgen, och sen ska jag sätta det där sista provet i näthandel också. Jag ska känna i varenda muskel att jag kämpat när jag avslutar kurserna! ;)

Nu ska jag dock diska undan efter maten, och sen fylla min vattenflaska och gräva ner mig i skolböckerna!

Puss på er!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0