Bara en vanlig mardröm?

God kväll!
Jag är nyvaken ur en hemskt förfärlig mardrömmen. Vill ni höra? Iaf..
Jag drömde att jag åkte ut till en stuga med några kompisar, och en kille bodde där. Vad vi skulle göra vet jag inte, men av någon anledning var min chef där, mycket märkligt. Dagen efter vi kommit dit skulle jag tydligen mörda den här killen som var ( som förövrigt är en som går på skolan ) och det skulle jag göra när alla andra spelade hockey med min chef? Haha.
Men jag lyckades iaf med mitt uppdrag och han dog, och han gömdes i sängen under täcket, men det roligaste med hela detta var att jag inte har en aning om hur det slutade efter att chefen kommit tillbaka till stugan och jag skällt ut honom. :S

Ja, nu vet ni det också.
Annars har jag idag varit i skolan några timmar, trots ingen lektion. Haha. Och solat i vårsolen med Frida, vilket var det bäst jag gjort på länge!

Nu tänker jag dricka lite varm mjölk och äta en macka, sen ska jag nog verkligen fortsätta plugga.
Och somna lär jag väl inte lyckas med ikväll eftersom jag sovit 4 timmar nu.. hm :/

Men vi hörs imorgon!
Puss & Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0