Trött redan innan.

Jag har tvätt tid om 15 minuter, och jag har en lägenhet som behöver städas riktigt ordentligt! Men jag gruvar mig, varför egentligen? 3 IKEA påsar och 51 kvm, det borde väl inte vara så svårt egentligen att få överstökat på några timmar?
Och jag brukar tycka det är ganska roligt att tvätta och städa rent, för jag blir så glad när det är gjort.. Men nu har jag ont i magen och vill hellre sätta mig med skolböckerna och studera. Hm, ? :S ( är det illa? )



Jag kommer blogga ikväll när jag är nöjd och glad, det vet jag! Haha. =)
Kvällen ser annars lugn ut och det enda jag vet att jag måste göra efter jag tvättat och städat och donat på är ju såklart att plugga och se på Let´s Dance, så nyfiken på vem som åker ut ikväll. Jag hoppas på att Laila Bagge och Magnus Samuelsson får stanna. :) Ska nog ta och köpa mig lite nötter och choklad tills ikväll också. :) Det är jag värd efter denna dagen, sådeså!

Nej, nu har den där kvarten snart gått och jag både ser och hör hur tvättpåsarna skriker efter att få tömmas och bli rena. Så jag ska väl ta och uppfylla den önskan och inte sitta här och trött ut er.

Pussen och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0